سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروغ کاظم زاده

در اینجا 8 روش برای افزایش بهره وری با برنامه ریزی رو برای شما آوردیم با ما همراه باشید


یک : فقط شروع کنید

اغلب اوقات ، شروع سخت ترین قسمت است. مردم تمایل دارند منتظر زمان ایده آل برای شروع باشند. اما هیچ شرایط ایده آلی وجود ندارد تا زمانی که شروع نکردید انگیزه ای هم ندارید

دو : برای افزایش بهره وری با برنامه ریزی الویت بندی کنید

1- نوشتن

این ترتیب ، می توانید افکار ، وظایف و ایده های خود را در هر زمان بنویسید. نکته اصلی این است که همه چیز را از سر خود بیرون آورده و روی کاغذ بیاورید. ضمیر ناخودآگاه شما یک ثانیه دیگر آن را به شما یادآوری نمی کند. یکی دیگر از ملاحظات ، دریافت برنامه Evernote است . Evernote نه تنها باعث صرفه جویی در مصرف جوهر و کاغذ می شود ، بلکه Evernote مکانی مناسب برای شما است که یادداشت ها و افکار را یادداشت کرده و سپس آنها را با تیم به اشتراک بگذارید. در شرایط خاص ، این می تواند مفید باشد اگر شما از آن دسته افرادی هستید که ایده های زیادی دارید که می خواهید به اشتراک بگذارید.

2- دسته بندی کردن

وظایفی مانند نوشتن وبلاگ ، تماس های تلفنی ، ایمیل و کارهای دیگر را می توان در یک دسته واحد گروه بندی کرد. با انجام کارهای مشابه در یک جلسه ، در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد. یک راه برای کمک به شما در سازماندهی همه این موارد ، برنامه Todoist است . این یک راه آسان و ساده برای شماست که برای روز خود برنامه ریزی کنید ، یادآوری تنظیم کنید و همه مهمترین وظایف خود را در یک مکان مناسب گروه بندی کنید.

3- اول صبح دشوارترین کار رو انجام بدید

بسیاری از افراد تمایل دارند صبح ها ایمیل ها را بررسی کنند ، زیرا پس از بررسی لیست ایمیل ها ، احساس می کنند کامل شده اند. اما این فقط توهم دستیابی به موفقیت های بیشتر است.

انجام کارهای ساده مانند چک کردن ایمیل ها در صبح برای شما مضر است . در عوض ، کارهای دشوار را انجام دهید زیرا صبح برای انجام آنها انرژی بیشتری دارید!

8 روش اثبات شده افزایش بهره وری با برنامه ریزی