سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروغ کاظم زاده

10 نکته مهم که باعث می شود برنامه روزانه تان را بهتر اجرا کنید

افراد زیادی هستند که برای خود یک هدف انتخاب می کنند و برنامه ریزی می کنند و حتی برنامه روزانه شان را هم تنظیم می کنند ولی خیلی زود متوجه می شوند که اجرای برنامه روزانه شان به همین راحتی ها هم نیست.

بیشتر افراد در چنین شرایطی، برنامه روزانه شان و حتی اهدافشان را به طور کامل کنار می گذارند، عده ای هم با لجبازی می خواهند هر طور شده به برنامه روزانه شان عمل کنند تا به اهدافشان برسند و به قول معروف، کم نیاورند.

راه درست این نیست که بخواهیم برنامه روزانه و حتی اهدافمان را کنار بگذاریم و یا برعکس، بخواهیم با لجبازی هر طور که شده کارها را پیش ببریم، بلکه بهترین کار این است که ببینیم مشکل کار کجاست و آن را برطرف کنیم.

بیشتر مواقع این مشکل مربوط به تنظیم اهداف، تنظیم برنامه کلی و حتی تنظیم برنامه روزانه می شود.

1- برنامه روزانه تان را مکتوب کنید

اولین کار این است که برنامه روزانه تان را مکتوب کنید، این کار فواید بسیار زیادی دارد که در نتیجه احتمال انجام به برنامه روزانه تان را به شدت افزایش می دهد.

علاوه بر این، زمانی که برنامه روزانه تان را مکتوب می کنید، خیلی راحت تر می توانید آن را بررسی و مدیریت کنید. یادتان باشد هر چقدر در تنظیم برنامه روزانه تان، بهتر عمل کنید، هنگام اجرا، راحت تر خواهید بود و احتمال عملی کردن برنامه روزانه تان هم به شدت افزایش پیدا خواهد کرد

2- توجه داشتن به عادت های روزانه

ادامه مطلب کلیک کنید