سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروغ کاظم زاده

اصول مدیریت زمان چرا خوب است؟

افرادی که رویکرد فعالی نسبت به آینده و دید روشنی به آن دارند، اصول برنامه ریزی و مدیریت زمان را بلدند. توانایی شما در مدیریت کردن زمان در کنار بسیاری از عوامل دیگر به شما به عنوان مدیر کمک می‌کند تا موفقیت یا شکست خود را رقم بزنید. زمان یک منبع لازم و ضروری برای دست یافتن به هدف است. زمان گرانبهاترین دارایی شماست. نمی‌توانید آن را ذخیره و یا پس‌انداز بکنید و چون از دست رفت، نمی‌توانید آن را از نو ایجاد کنید. هر کاری که بکنید، نیازمند زمان است و هر چه بهتر از زمان خود استفاده کنید، دستاورد بیشتری نصیب می‌برید و پاداشی بیشتر به شما تعلق می‌گیرد.

آن میزان کنترلی که از زمان در زندگی خود دارید تعیین‌کننده اصلی میزان آرامش درونی، هماهنگی و حال خوش ذهن و روان شماست. احساس نداشتن کنترل بر زمان منبع اصلی استرس، اضطراب و افسردگی است. هرچه بهتر بتوانید حوادث مهم و تعیین‌کننده زندگیتان را کنترل کنید، در لحظات زندگی احساس بهتر پیدا می‌کنید، انرژی بیشتر خواهید داشت، بهتر خواهید خوابید و کاری بیشتر صورت می‌دهید.

قبل از بیان اصول برنامه ریزی و مدیریت زمان ویدیوی زیر را ببنید تادرک بهتری به این موضوع داشته باشید و اهمیت مدیریت زمان را در زندگی خود بدانید.

ادامه مطلب کلیک کنید